فروش و پخش

 

فروش و پخش

 

 

فروش چیست ؟ عرضه ی کالا در قبال دریافت وجه را فروش می گویند.

فروش بر پایه بازاریابی ( ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در حداقل زمان ) همیشه موفق خواهد بود ، فروش کالا در جهان به اشکال زیر صورت می پذیرد ؛

1.فروش کالا به صورت رو در رو با مشتری

2.فروش کالا از طریق جذب مشتری به صورت تلفنی و به اصطلاح عامیانه بازاریابی تلفنی

3. فروش کالا به صورت نمایندگی فروش یا به اصطلاح عامیانه ویزیتوری

4. فروش کالا به صورت آنلاین و غیر حضوری مانند وب سایت های اینترنتی و شبکه های مجازی


در فروش کالا به صورت رو در رو فروشنده و خریدار یا به صورت مستقیم جهت خرید و فروش باهم مذاکره میکنند یا با استفاده از مشاوران و وکلای خود اقدام به خرید و فروش کالا میکنند. یکی از بارزترین این گونه خرید و فروش ها ، خرید و فروش املاک ، مستقلات و خودرو می باشد.

تبلیغات همواره در افزایش فروش کالا موثر بوده و از همین رو صاحبان کسب و کار میبایست از بهترین شیوه های تبلیغات برای فروش کالای خود استفاده کنند تا بتوانند فروش خود را افزایش دهند.

مسیر صحیح تبلیغات برای کالاهای مختلف شرایط متفاوتی دارند برای مثال ؛

- برای فروش بیشتر کالاهای مصرفی عمومی نظیر مواد غذایی ، شوینده ، بهداشتی و ... باید از تبلیغات دیداری و شنیداری ، مانند رادیو ، تلویزیون و بیلبورد های تبلیغاتی استفاده کرد.

- برای فورش کالاهایی در رسته پوشاک و البسه بهترین تبلیغ استندها و بیلبوردهای تبلیغاتی محیطی می باشد.

-برای فروش فرآورده های دارویی هیچ نیازی به تبلیغات نمی باشد و این کالاها توسط مراکز پخش مویرگی و وزارت بهداشت در داروخانه ها و مراکز درمانی عرضه میگردند.

-برای فروش کالاهای صنعتی و کشاورزی میتوان ازطریق رسانه و شبکه های اجتماعی ، وب سایت های تبلیغاتی، نمایشگاهها و مجلات تبلیغاتی و اطلاع رسانی استفاده کرد.

- برای فروش کالاهای آموزشی ، پرورشی و پژوهشی می توان از ادارات آموزش و پرورش ، وزارت علوم ، تبلیغات دیداری و محیطی استفاده کرد.

-برای فروش کالاهی الکترونیکی و دیجیتال میتوان از طریق تبلیغات دیداری و شنیداری ، بیلبوردهای تبلیغاتی ، شبکه های اجتماعی و وب سایتهای اینترنتی استفاده نمود.

شایان ذکر میباشد که در تمام روشهای فروش بالا پایگاه های اینترنتی و شبکه های اجتماعی بخاطر رشد روز افزون مخاطبان از مهمتزین راهکارهای فروش میباشند.


پخش چیست ؟ عرضه کالاهای تولیدی به صورت گسترده و یکسان در بازار مصرف را پخش میگویند.

 

پخش مویرگی چیست؟

 

در فروش کالاهای مصرفی عمومی مانند : موادغذایی ، دارویی، بهداشتی و... از روشهایی استفاده میشود که به صورت گسترده و همزمان کالاها به دست مصرف کننده برسد. برای ارسال کالا به صورت همزمان به بازارهای مصرف پیش نیازهای وجود دارد و آن استفاده از دو روش فروش ویزیتوری و بازاریابی تلفنی می باشد. در پخشهای مویرگی یک سری برنامه های پشتیبانی و لجستیکی نیاز است تا بتوان کالاها را در کمترین زمان به بازا تقاضا عرضه کرد.

در برنامه های پشتیبانی فروش مویرگی باید حتما به انبار کالاها ، ارسال کالا، دریافت و پرداخت توجه داشت و با برنامه ریزی مدون و با استفاده از نرم افزار های مدیریتی به روز انجام این عملیات را مدیریت کرد.

در مراحل پخش مویرگی به علت اینکه فروشنده کالاها فروشگاه های کوچک و بزرگ داخل شهرها می باشند میبایست برای تشویق در عرضه بیشتر، از سودهای بیشتر یا سیاست ها تخفیف فروش و جوایز فروش بیشتر، این فروشگاه ها را تشویق به فروش بیشترکالا نمود.


 

نحوه ی فروش مویرگی چگونه است؟

 

برای صاحبان کسب و کارها عرضه ی محصولات تولیدی یکی از اصلی ترین بحران های سود آوری میباشد. رساندن کالاهای تولید شده به دست مصرف کننده همواره چالشی بزرگ برای کسب و کارها می باشد.

شرکت های بازرگانی ای در کشور وجود دارند که راساً و رسماً فعالیت آنها پخش کالاهای شرکت های دیگر از کانالهای مختلف میباشد. سیاست فعالیت شرکتهای پخش به علت گستردگی ارسال کالا و متقاضیان عمده ای که کالاهای آنها را دریافت میکنند ، بسیار پیچیده است.

شرکت های پخش از دو گروه ؛

1. شرکت های پخش مویرگی مستقل 2. شرکتهای پخش مویرگی غیر مستقل تشکیل میشوند. در شرکت های پخش مستقل میتوان به قاسم ایران، به پخش ، دارو پخش و ... اشاره کرد و دربخش غیر مستقل به شرکت های کاله ، پگاه ، میهن و گل پخش اول می توان اشاره کرد که هریک با سیاست های جداگانه محصولات برندهای دیگر ویا برندهای خود رادر بازار عرضه میکنند. کانال های شرکت های پخش مویرگی را میتوان به اقسام زیر مانند : 1. فروش عمده 2. بنکداران 3. پیمانکاران توزیع 4. خرده فروشان 5. فروشگاه های زنجیره ای 6. فروشگاه های عرضه مستقیم و... تقسیم بندی نمود که هریک تحت نظارت و کنترل شرکت های پخش و پخش مویرگی اقدام به دریافت و عرضه کالا می کنند.

صاحبان کسب و کارهای تولیدی برای سهولت دسترسی کالاهایشان به بازارهای تقاضای هدف با شرکت های بازرگانی پخش وارد قرارداد و مذاکره می شوند و برای پخش کالای خود درصدی از سود خود را به آنها تخصیص می دهند و در اثر این امر کالای بیشتری تولید و عرضه می کنند که باعث سودآوری در کسب و کارشان خواهد شد.

ما در شرکت پویا صنعت مبدل برای کسب و کار های جدید راه های بهتری جهت عرضه کالاها در نظر داریم که بسته به تولیدات و سرمایه گذاری آنها قابل طراحی می باشد. ایجاد بازارهای فروش آنلاین یکی از بهترین روش های بازاریابی نوین می باشد که میتوانید محصولات خود را با قیمت های کمتری و به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان برسانید . همکاران ما همواره آماده ارائه بهترین روش های فروش و پخش کالای شما در کشور میباشند. با تماس با گروه مشاوران پویا صنعت مبدل می توانید از کم هزینه ترین راهکارهای فروش و شرکتها پخش اطلاع پیدا کنید و در پیشبرد اهداف خود موفق باشید.

 

 

با کلیک برروی گروه مشاوران پویا صنعت مبدل (GCP) با ما در ارتباط باشید.

 

خرید ماشین آلات

 خرید ماشین آلات

 

برای ایجاد هر کسب و کاری اعم از تولیدی یا خدماتی نیاز به ماشین آلات و تجهیزاتی است که بتوان امکان به وجود آوردن و ارائه محصولی را فراهم آورد.

بسته به نوع کسب و کار یا سرمایه گذاری که قرار است انجام گیرد نیاز به زیرساخت هایی میباشد که در مبحث قبل در رابطه با امکان سنجی و ارزیابی احداث یک کسب و کار و سرمایه گذاری به شما دوستان توضیحاتی ارائه دادیم . بخشِ اعظم این سخت افزار ، ماشین آلات و لوازم میباشد.

تجهیزات مورد نیازدر کسب و کار با توجه به خدمات و محصولات ارائه شده برآورد میگـردد و میبایست برای بازدهی تولید 5 سال اول برنامه ریزی خرید انجام پذیرد و با توجه به شروع سرمایه گذاری در ایجاد کسب و کارهای نو میزان تولید به نسبت اسمی به مراتب پائین تر میبـاشد . معمولا در شش ماه اول با توجه به بازاریابی ، فروش، پخش و زمان مورد نیاز برای ایجاد تقاضا در بازار تولیدات کسب و کارها با 10% ظرفیت اسمی انجام میپذیرد و در شش ماه دوم با توجه به برنامه ریزی های مدیریتی در بازاریابی و فروش امکان افزایش ظرفیت تا 50% اسمی وجود دارد. در سال دومِ تولید امکان رسیدن به ظرفیت پیک و اسمی تعیین شده در زمان احداث کسب و کار ، با توجه به سیاست های مدیریت بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش صورت گرفته در یک سال اول ، میسر خواهد شد.

با توجه به قوانین مدیریت بازاریابی ، ایجاد بازار تقاضا و فروش محصولات مشاهده میکنید که ظرفیت اسمی سرمایه گذاری در کسب و کارهای جدید در دو سال اول امکان پذیر خواهد بود و از سالهای بعد میتوان برای افزایش و بهره وری تولید برنامه ریزی کرد.

حال با توجه به سیاست های فوق تجهیزات و ماشین آلات هر کسب و کاری یکی از اصلی ترین بخش های سخت افزاری در سرمایه گذاری میباشد. خرید ماشین آلات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بهترین گزینه خواهد بود چون در زمان تولید و ارائه محصولات در سالهای اول به علت آشنا نبودن مسئولین تولید و فنی به کارکرد ماشین آلات و نوع تولید محصول ، اشکالات فنی به دستگاه ها و تجهیزات وارد خواهد آمد. در صورتی که تجهیزات و ماشین آلات شما از شرکت های صاحب نام دارای گارانتی و استاندارد های تولید ماشین آلات خریداری نشده باشند در این سال های اولیه با مشکلات عدیده ای برخورد خواهید کرد. با توجه به اینکه سالهای اولیه هر کسب و کاری برای ایجاد بازار تقاضا مهم است و تولید و ارائه ی محصول با کیفیت و با قابلیت رقابت با شرکت ها و کسب وکارهای قدیمی در الویت قرار دارد ، باید از ماشین آلاتی استفاده گردد که باعث افت کیفیت و کمیت تولید نگردند.

در صورتی که ماشین آلات شما دچار اختلال در تولید شوند باعث کم شدن ظرفیت تولید و کیفیت محصولاتِ شما در ابتدای کار خواهند شد و درست در زمانی که باید محصولات خود را به بخش فروش و پخش برسانید با کمبود محصول مواجه میشوید . خریداران و متقاضیانی که به کالای شما نیاز دارند با دیدنِ این کمبودها به کسب و کار شما بی اعتماد خواهند شد و در نتیجه ایجاد بازار تقاضای شما با شکست مواجه میشود و نمیتوانید به فعالیت خود ادامه دهید و سرمایه گذاری شما از بین خواهد رفت.

با توجه به وضعیت موجود در صنعت کشور ما، کم شدن صداقت کاری، نبود استانداردهای تولید و نظارت در ساخت ماشین آلات ، یافتن صنعتگر متعهد کمی سخت گردیده است اما غیر ممکن نمیباشد. هستند صنعتگرانی که شرافت و صداقت خودرا حفظ کرده اند و میتوانیم این صنعتگران را از دیگر صنعتگران تشخیص دهیم. صنعتگران متعهد قبل از فروش کالای خود اطلاعات کافی و واقعی از ماشین آلات خود را در اختیار خریدار قرار میدهند و امکان این را به خریدار میدهند که خود با توجه به مشخصات فنی و کیفیت ارائه شده اقدام به انتخاب ماشین آلات مورد نیاز خود کنند.

صنعتگران متعهد قبل از فروش ماشین آلات خریدار را با چالش های فنی ماشین آلات آشنا خواهند کرد و با ارائه مشاوره درست امکان خرید تجهیزات و ماشین آلات با کیفیت را به خریداران میدهند.

شرکت پویا صنعت مبدل با برند پوصام یکی از صنعتگرانی است که سعی کرده در تمام سالهای فعالیت خود حق خریداران را ارجح تر از خود بداند و بارها بار با ارائه مشاورات قبل از خرید باعث این گردیده است که حتی خریداران کالایی را از این شرکت تهیه نکنند. ما تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا برای کسب درآمد کار کنیم و تمام سیاست ما داشتن ایرانی آباد در کنار هم میهنانمان بوده و خواهد بود.

ما تا به امروز سعی بر آن داشته ایم که خریداران را با ارائه اطلاعات و مشاورات فنی قبل از خرید دستگاه از کیفیت ماشین آلات آگاه کنیم و از اینرو تنها شرکت صنعتی در خاورمیانه و حتی بین المللی هستیم که کلیه کالاهای خود را با مشخصات فنی ، عکسهای مربوطه و قیمت در صفحات اجتماعی و وب سایت رسمی خود قرار داده ایم تا خریداران با خیالی آسوده نسبت به خرید تجهیزات اقدام نمایند. در سیاست های جدید ، از میانه سال 1398 تصمیم بر این گرفتیم که وب سایت جدید خود را به سوی مشاورات معطوف نماییم و تمام اطلاعات مربوطه به مشاوره و بازاریابی ، فروش، خدمات پس از فروش ، بهره وری تولید ، برندینگ و ... در اختیار شما هم میهنان عزیز قرار دهیم.

امید است که بتوانیم هرچند کوچک در اعتلای صنعت ایران زمین سهیم باشیم و نشانی از ایران متمدن، کهن و آباد برای تمام ایرانیان در سرتا سر جهان باشیم.

 

 

 

در بخش های دیگر وب سایت میتوانید در ارتباط باشید با :


- مشاوره صنعتی

- بازاریابی

- بررسی سود آوری بودن طرح کسب و کار

- ارزیابی و امکان سنجی احداث کسب و کار

- خرید ماشین آلات و لوازم مورد نیاز برای ایجاد کسب و کار

- بهره وری در تولید و عرضه خدمات

- راهکارهای فروش و پخش

- برند سازی حرفه ای

- قیمت گذاری ماشین آلات صنعتی

- کارشناسی ماشین آلات صنعتی

- خدمات تهیه طرح توجیهی ، فنی و اقتصادی

 

 

برای ارتباط با گروه مشاوران پوصام کلیک کنید.

ارزیابی و امکان سنجی

 

 

بهره وري چيست؟ استفاده از كمترين نيرو ، انرژي و امكانات در انجام بهترين كار را بهره وري ميگويند .

 

بهره وري آرزوي هر مديري در مجموعه ي خود مي باشد . بدون برنامه ريزي هاي اوليه و بلند مدت بهره وري در توليد هيچگاه محقق نخواهد شد. استفاده از كمترين منابع در راه پيشبرد ، اهداف كسب و كار با توجه به افزايش كيفيت و كميت توليد همواره از اصلي ترين دغدغه مديران كسب و كارها بوده است اما به دليل مواردي كه بسيار زياد هستند اين امر تحقق نمي يابد. همواره عواملي وجود دارند كه باعث افزايش بهره وري در توليد ميگردند كه از آنها ميتوانيم به ؛ سرمايه ، مواد اوليه ، نيروي كار ، تكنولوژي و مديريت اشاره كنيم كه اصلي ترين عوامل را ميتوان سرمايه ، نيروي كار و تكنولوژي عنوان كرد . بالاترين سرمايه هركسب وكاري، نيروي كاري ميباشد . ارتباط بهينه و مطلوب نيروي كار با انجام كار هاي محوله باعث افزايش بهره وري خواهد بود . داشتن نيروي زياد هيچوقت باعث افزايش بهره وري در توليد محصولات نخواهد بود و مديري موفق خواهد بود و به بهره وري بالاتري دست مي يابد كه ارتباط بين نيروي كار و كار درست را حفظ نمايد .

با يك نگاه سطحي ميتوانيد تعهد كاري و بهره وري بالا را در كشور ژاپن كه سرآمد تمام كشورهاي صنعتي از لحاظ حفظ كميت و كيفيت است، را مشاهده نمود . تهعد كاري نيروي كار در ژاپن به گونه اي ميباشد كه اگر مديري در انجام وظايف خود كوتاهي كند در كسري از زمان از تمام مردم عذرخواهي كرده و جاي خود را به مديرِ ديگري كه توانايي انجام بهينه تر آن كار را دارد ميدهد . اين امر فقط با فرهنگسازي اي كه پس از سالهاي سرد در ژاپن اتفاق افتاده ، صورت گرفته است . هيچ ملتي و دولتي در دنيا موفق نخواهد بود مگر اينكه باهم يكي باشند. پس مي بينيد كه نيروي كار خوب باعث انجام كار خوب خواهد شد و در نتيجه بهره وري و سودآوري توليد بيشتر ازقبل خواهد شد . استفاده از ماشين آلات به روز نيز باعث افزايش بهره وري توليد خواهند شد . داشتن ماشين آلاتي كه از تكنولوژي جديد بهره مي برند باعث افزايش راندمان توليد خواهد شد و افزايش راندمان توليد با توجه به انجام كار درست توسط نيروي كار درست ، باعث افزايش بهره وري در كسب و كار و سرمايه گذاري شما ميگردد.

استفاده از ماشين آلات جديد و نيروي كار متعهد مستلزم وجود سرمايه مي باشد ، با داشتن سرمايه ميتوانيد از نيروهاي متعهد ، ابزار آلات و ماشين آلات براي بهره وري توليدات استفاده كنيد.

اين زنجيره نيروي كار خوب ، ماشين آلات جديد و سرمايه همواره تضمين كننده ي طول عمرِ يك سرمايه گذاري و كسب و كار بوده اند و با داشتن اين زنجيره مي توان به بهره وري در توليد رسيد.

شركت پويا صنعت مبدل از ابتداي فعاليت خود بر اين امر استوار بوده و با حداقل نيروي كاري متعهد بالا ترين بهره وري را كسب كرده است و از همين رو مي باشد كه ميتواند جواب گوي تعهدات خود در عرصه ي توليد و ساخت تجهيزات و ماشين آلات صنعتي با كيفيت باشد . ما در سالهاي گذشته تمام توان خود را به كار برده ايم تا از خلاء هاي موجود بهترين فرصت هارا بسازيم .

تمام سعي همكاران ما در شركت پويا صنعت مبدل بالا بردن بهره وري شما سرمايه گذاران و صاحبان كسب و كار مي باشد . ما ميتوانيم با برنامه ريزي بلند مدت براي كسب و كار شما زمينه ساز بهره وري براي شما باشيم.

 

باکلیک روی گروه مشاوران پوصام باما درارتباط باشید.

 

بهره وری در تولید

بهره وري چيست؟ استفاده از كمترين نيرو ، انرژي و امكانات در انجام بهترين كار را بهره وري ميگويند .

 

 

بهره وري آرزوي هر مديري در مجموعه ي خود مي باشد . بدون برنامه ريزي هاي اوليه و بلند مدت بهره وري در توليد هيچگاه محقق نخواهد شد. استفاده از كمترين منابع در راه پيشبرد ، اهداف كسب و كار با توجه به افزايش كيفيت و كميت توليد همواره از اصلي ترين دغدغه مديران كسب و كارها بوده است اما به دليل مواردي كه بسيار زياد هستند اين امر تحقق نمي يابد. همواره عواملي وجود دارند كه باعث افزايش بهره وري در توليد ميگردند كه از آنها ميتوانيم به ؛ سرمايه ، مواد اوليه ، نيروي كار ، تكنولوژي و مديريت اشاره كنيم كه اصلي ترين عوامل را ميتوان سرمايه ، نيروي كار و تكنولوژي عنوان كرد . بالاترين سرمايه هركسب وكاري، نيروي كاري ميباشد . ارتباط بهينه و مطلوب نيروي كار با انجام كار هاي محوله باعث افزايش بهره وري خواهد بود . داشتن نيروي زياد هيچوقت باعث افزايش بهره وري در توليد محصولات نخواهد بود و مديري موفق خواهد بود و به بهره وري بالاتري دست مي يابد كه ارتباط بين نيروي كار و كار درست را حفظ نمايد .

با يك نگاه سطحي ميتوانيد تعهد كاري و بهره وري بالا را در كشور ژاپن كه سرآمد تمام كشورهاي صنعتي از لحاظ حفظ كميت و كيفيت است، را مشاهده نمود . تهعد كاري نيروي كار در ژاپن به گونه اي ميباشد كه اگر مديري در انجام وظايف خود كوتاهي كند در كسري از زمان از تمام مردم عذرخواهي كرده و جاي خود را به مديرِ ديگري كه توانايي انجام بهينه تر آن كار را دارد ميدهد . اين امر فقط با فرهنگسازي اي كه پس از سالهاي سرد در ژاپن اتفاق افتاده ، صورت گرفته است . هيچ ملتي و دولتي در دنيا موفق نخواهد بود مگر اينكه باهم يكي باشند. پس مي بينيد كه نيروي كار خوب باعث انجام كار خوب خواهد شد و در نتيجه بهره وري و سودآوري توليد بيشتر ازقبل خواهد شد . استفاده از ماشين آلات به روز نيز باعث افزايش بهره وري توليد خواهند شد . داشتن ماشين آلاتي كه از تكنولوژي جديد بهره مي برند باعث افزايش راندمان توليد خواهد شد و افزايش راندمان توليد با توجه به انجام كار درست توسط نيروي كار درست ، باعث افزايش بهره وري در كسب و كار و سرمايه گذاري شما ميگردد.

استفاده از ماشين آلات جديد و نيروي كار متعهد مستلزم وجود سرمايه مي باشد ، با داشتن سرمايه ميتوانيد از نيروهاي متعهد ، ابزار آلات و ماشين آلات براي بهره وري توليدات استفاده كنيد.

اين زنجيره نيروي كار خوب ، ماشين آلات جديد و سرمايه همواره تضمين كننده ي طول عمرِ يك سرمايه گذاري و كسب و كار بوده اند و با داشتن اين زنجيره مي توان به بهره وري در توليد رسيد.

شركت پويا صنعت مبدل از ابتداي فعاليت خود بر اين امر استوار بوده و با حداقل نيروي كاري متعهد بالا ترين بهره وري را كسب كرده است و از همين رو مي باشد كه ميتواند جواب گوي تعهدات خود در عرصه ي توليد و ساخت تجهيزات و ماشين آلات صنعتي با كيفيت باشد . ما در سالهاي گذشته تمام توان خود را به كار برده ايم تا از خلاء هاي موجود بهترين فرصت هارا بسازيم .

تمام سعي همكاران ما در شركت پويا صنعت مبدل بالا بردن بهره وري شما سرمايه گذاران و صاحبان كسب و كار مي باشد . ما ميتوانيم با برنامه ريزي بلند مدت براي كسب و كار شما زمينه ساز بهره وري براي شما باشيم.


باکلیک روی گروه مشاوران پوصام باما درارتباط باشید.

بازاریابی بدون کالا

 

 

بازاریابی بدون کالا :

 

به نظر ما بازاریابی بدون کالا اولین امر در ایجاد یک کسب و کار موفق است . ما تا زمانی که بازارهای مصرف و عرضه را رصد نکنیم نمیتوانیم برای کالا یا خدماتی که قرار است به واسطه فعالیت کسب و کار ما عرضه شوند آینده ای را در ذهن خود تداعی کنیم بهترین و کم هزینه ترین راه برای این که بدانیم کالا یا خدمات ما در آینده قابل عرضه خواهند بود بازاریابی بدون کالا است.

ما با این روش از سرمایه گذاری که در آن خطر و ریسک از دست رفتن سرمایه بالاست جلوگیری میکنیم و میتوانیم بهترین نوع سرمایه گذاری را برای خود انتخاب کنیم . شاید بعضی از کسب و کارها مورد علاقه ما نباشد ، شاید کسب و کاری را که ما به آن علاقه داریم نمیتوانیم با سود بالا برای خود راه بیاندازیم پس در نتیجه باید راه هایی را بیابیم که میانه رو و اعتدال در آنها از نظر علاقه مندی و سود وجود داشته باشد.

ما کارشناسان پویا صنعت مبدل به شما کمک خواهیم کردکه بدون سرمایه گذاری از اقبال سرمایه گذاری خود در آینده مطلع شوید و به کسب و کاری بپردازید که مورد علاقه شما باشد.

بعضی اوقات سرمایه گذاری نکردن در یک کسب و کار اشتباه خیلی بهتر ازسرمایه گذاری میباشد زیرا درصورت سرمایه گذاری، تمام داشته های خود را از دست خواهید داد و در صورتی که سرمایه گذاری نکنید سه چیز مهم خود را حفظ خواهید کرد:

 

1- اعتماد

2- سرمایه

3- زمان

پس با برنامه ریزی علمی و عملی متناسب میتوانید بهترین راه کسب درآمد پایدار را بیابید !

 

گروه مشاوران شرکت پویا صنعت مبدل

مشاوره صنعتی

 

چرا مشاوره؟

 

چرا باید قبل از سرمایه گذاری با مشاور صحبت کنیم؟

از کجا باید مشاور امین و خبره بیابیم؟

 

 

این سوالات همواره باعث درگیری های ذهنی ما انسانها بوده است . ما امروز قصد داریم پاسخ این سوالات را بدهیم و برای همیشه این نگرانی ها را از ذهن شما دور کنیم .

هیچ‌انسانی نمیتواند به طور قطع و یقین خود را کامل بداند ، هریک از ما در بخشی از وجود و زندگی خود دارای کاستی هایی هستیم ، چه این کاستی ها از نظر مادی باشد چه از نظر معنوی، در هر دو صورت کاستی های ما به عنوان نقاط ضعف خودنمایی خواهند کرد و درست زمانی که انتظارش را نداریم، مارا به زانو درخواهند آورد.

زندگی انسان از دو بخش استراحت و فعالیت تشکیل شده است

فعالیت اصلی ترین بخش زندگی هر انسانی میباشد،

فعالیت های انسان نیز خود به چندین دسته مجزا تقسیم میشود اما در این گفتار بخش اعظم آن یعنی فعالیت های درآمد زا مد نظر ما است.

انجام دادن کار و در نتیجه آن حصول درآمد مادی همواره از پیدایش انسان به طرق مختلف با ما همراه بوده و اصلی ترین هدف ما برای پیش برد و نیل رسیدن به اهداف بوده است .

ما برای کسب درآمدی ثابت با سود سرشار هر روزه در حال فکر کردن و در رویای رسیدن به بالاترین جایگاهها در زندگی و کار هستیم .

سرمایه گذاری همواره یکی از اهداف ما برای پیشرفت بوده است ، اما چه بسا در هر سرمایه گذاری ای موفق نمیشویم و بارها بار از راه های مختلف انواع سرمایه گذاری را امتحان میکنیم تا بالاخره راه سعادت را بیابیم .

این آزمون ها و خطا ها در دوران سرمایه گذاری باعث اتلاف سرمایه ، هدر رفتن عمر ، بی میلی و کسب تجربیات تلخ میگردند،

همواره کسانی موفق میشوند که پس از گذر از این ۴ مرحله مجددا اقدام به سرمایه گذاری میکنند و با استفاده از این تجربیات تلخ اما گرانبها میتوانند کسب و‌کار جدیدی را راه اندازی کنند .

توجه داشته باشید که سرمایه گذاری از دو کفه ترازو تشکیل شده است راه اندازی یک کسب و کار در یک طرف ترازو ، کسب سود سرشار و دوام کسب و‌کار در طرف دیگر ترازوی سرمایه گذاری قراردارند .

شما برای اینکه در طی مراحل سرمایه گذاری دچار حوادث تلخ اشاره شده در بالا نشوید باید ضریب خطاها را به حداقل برسانید و برای این کار باید با کسانی وارد مذاکره و صحبت شوید که دارای تجربه بالایی باشند و بتوانند شما را در این مسیر پر پیچ و خم یاری دهند .

شرکت پویا صنعت مبدل  همواره برای اعتلای ایران و ایرانی در این دو دهه فعالیت خود تلاش نموده و این از رزومه ی کاری ما نمایان می باشد .

ما در این شرکت از تجربیات تلخ و موفق سرمایه گذاران در رسته های صنایع غذایی ، دارویی، شیمیایی و ... استفاده کرده و بهترین راه را به شما دوستان نشان میدهیم.

در کمترین زمان ممکن بهترین بهره وری را داشته باشید و با حذف ریسک های سرایه گذاری، مطمئن تر قدم بردارید .

تجهیزات ماست بندی

تجهیزات مورد نیاز برای کارگاه ماست بندی 100 الی 1000 لیتری  :

محصولات قابل عرضه ، شیر خام ، انواع ماست ، انواع دوغ ، خامه صبحانه ، کره ، سرشیر ، پنیر ، کشک و قره قروت

1- وان دریافت شیر خام 400 کیلویی  

2- باسکول توزین شیر خام دریافتی 500 کیلویی

3- پمپ انتقال  1 تنی و فیلتر تصفیه فیزیکی شیر خام  51 میلیمتری

4- شیر سردکن استیل 500 لیتری با کمپرسور 1 الی 5/1 اسب  و همزن 25 صدم کیلو وات

5- پروسس تانک با همزن گیربکسی 1 اسب 30 دور

6- آیس بانک 400 لیتری با کمپرسور 5/1 اسب

7- پمپ همگن کننده ، سیر کولاسیون و انتقال به گرمخانه 2 تنی تمام استیل

8- دوغ سرد کن 500 لیتری با کمپرسور 5/1 اسب و همزن گیربکسی 25 صدم کیلو وات

9- میکسر تولید سرشیر و دوغ زن  150 لیتری

10- خمیر گیر استیل 40 کیلویی

11- سردخانه 2×3 در ارتفاع 2.2 متر با کمپرسور 5/2 اسب

12- گرمخانه با دیواره های آلومینیومی به ابعاد 5/1 در 2 در ارتفاع 2 متر

13- سپراتور رومیزی ترکیه ای 120 الی 140 لیتری تکفاز

14- لوازم تست دریافت شیر و آموزش دریافت شیر

15- آموزش تولید ماست بندی یا فرمول تولید لبنیات سنتی

 

 

امکانات مکان مورد نیاز ماست بندی:

 

 

1- متراژ برای تولید و فروش در یک مکان 65 الی 85 متر مربع با عرض حداقل4 متر و ارتفاع 53/ متر

2- برق تک فاز یا سه فاز به میزان 32 آمپر

3- کف شور مغازه 2 عدد ( یک گارگاه و دیگری فروشگاه )

4-روشویی دو عدد (یک گارگاه و دیگری فروشگاه )

5- آب شرب ( لوله کشی شهری )

6- گاز شهری ( کنتور G6 یا G60 به بالا )

 

 

 

برای مشاهده کلیه تجهیزات ماست بندی کلیک کنید.

 

مخزن حمل اسید

 

 
 
مخزن استیل همواره یکی از محصولات مورد تایید در صنایع غذایی ، دارویی و شیمیایی بوده است. شرکت های مخزن سازی در کشور ما با کمترین امکانات اقدام به ساخت مخزن استیل در کشور می نمایند. برای سازنده ی مخزن استیل بسیار دشوار است که در کارگاه ساخت مخازن خود بدون داشتن تجهیزات درجه یک که کشورهای اروپایی ، آمریکایی و بعضا آسیایی از آنها بهره مند هستند اقدام به رقابت با محصولات با کیفیت تر کشورهای دیگر نماید. روش ساخت مخزن استیل در تمام اقصی نقاط دنیا به یک شکل میباشد و با توجه به این امر که در کشور ما امکانات برای ساخت مخازن استیل کمتر میباشد در نتیجه سعی و تلاش بیشتری توسط سازنده های مخازن استیل به کار میرود تا محصول درخور ودارای کیفیت بالا باشد. بسیاری از مخازن استیل برای حمل مواد استفاده میشود که به آنها تانکر استیل میگویند و سازنده ی تانکر استیل میبایست جمع بندی هایی را از لحاظ مقاومت، شاسیِ مناسب و ظرفیت استاندارد را مورد نظر قرار دهد تا بتواند تانکر با کیفیت را به جهت حمل ، تحویل مشتری نماید. در امروزه به علت افزایش قیمت ارز و وارداتی بودن کالای استیل برای ساخت مخزن استیل بزرگ یا حتی ساخت مخزن استیل کوچک هزینه ی زیادی باید پرداخت شود، از این رو خریداران بیشتر قیمت مخزن استیل برایش اهمیت دارد و بنابراین مجبور به خرید مخزن استیل کارکرده هستند تا قیمت مخزن استیل برایشان قابل پرداخت باشد. مخازن استیل در اکثر کشورها در انواع مخزنِ استیل تک جداره، مخزن استیل دوجداره ، مخزن استیل سه جداره و مخزن استیل حمل (تانکر استیل) که هریک برای حمل مواد و یا فرآوری مواد خاصی مورد استفاده قرار میگیرند. در صنعت شیر هم بیشتر از مخازن استیل برای حمل شیر استفاده میشود که شاید اکثرا این نوع تانکرحمل شیر استیل را از نزدیک دیده باشید. قیمت مخزن استیل شیر نیز برای کارخانه داران لبنی بسیار مهم میباشد چرا که در تمام فرایند تولید با مخزن استیل میکسر دار در انواع دوجداره ، تک جداره و یا پروسس تانک استیل (سه جداره) برای فراورده شیر خام و تبدیل آن به محصولات شیر، ماست، دوغ؛ خامه ی صبحانه ، کره ، پنیر و .. دیگر محصولات لبنی مورد استفاده قرار میگیرد . شما در این وبسایت میتوانید تمام اطلاعات فنی را در رابطه با مخازن استیل دریافت کرده و مخازن استیل مختلفی را مورد بررسی و مقایسه قرار دهید. مثلا میتوانید در بخش مخزن استیل و مخزن استیل دو جداره تمام مخازن دوجداره استیل را با ظرفیت
های مختلف از نظر فنی و قیمت مورد مقایسه قرار دهید.

 

برای مشاهده مخزن حمل اسید در ظرفیت های مختلف 10 تنی و 15 تنی  20 تنی و 24 تنی کلیک کنید.

 

 

 

 

سردخانه زیرصفر

 سردخانه محلی است خنک و با دمای قابل تنظیم برای نگهداری موادی خاص که برای نگهداری نیاز به دما پایین و برودت هوا دارند .

سردخانه ها عموماً در دو نوع بالای صفر و زیر صفر قابل طراحی و ساخت میباشند . سردخانه محلی است برای نگهداری محصولات غذایی ، دارویی و شیمیایی که در صورت نگهداری آنها در هوای آزاد و باز از بین میروند و یا باعث خسارات فراونی میگردند.

طراحان و سازندگان سردخانه های بالای صفر و سردخانه های زیر صفر برای هر محصول و نوع دمای مورد نیاز جهت نگهداری آنها از تجهیزات خاص تری استفاده میکنند .

سردخانه ها عموما از چند بخش اصلی تشکیل میشوند که میتوان از آنها به :

1- اتاقک یا دیواره های سردخانه 2- سیستم برودتی سردخانه 3- درب های سردخانه 4- سیستم کنترل کننده سردخانه نام برد.

اتاقک سردخانه یا دیواره های آن از نوعی دیوارهای پیش ساخته با نام ساندویچ پنل ساخته میشوند ، ساندویچ پنل در کشور ما با  دانسیته های مختلف و ابعاد و ضخامت های مختلف ساخته میشوند .

 

 

در سردخانه های بالای صفر بسته به محل نصب سردخانه از نظر دمای هوا که معمولا سرد ، معتدل یا گرم میباشد از ساندویچ پنل های با ضخامت 7 تا 10 سانتیمتر استفاده میگردد

و در سردخانه های زیر صفر از ساندویچ پنل های با ضخامت 10 تا 20 سانتیمتر استفاده میگردد.

سردخانه های زیر صفر نیز بسته به نوع و دمای مورد نیاز آنها طراحی و ساخته میشوند ، قیمت سردخانه های زیر صفر بر حسب همین موارد تعیین میگردد . از سردخانه های زیر صفر برای نگهداری گوشت منجمد ، مرغ منجمد ، ماهی منجمد و تمام محصولاتی که نیاز به نگهداری در دما منفی 10 الی منفی 40 درجه سانتیگراد استفاده میگردد.

درب سردخانه هم بسته به نوع آن میتواند در طرح ها و ابعاد مختلف و با بازشوهای متنوع طراحی و ساخته شود . درب های سردخانه ها بسته به نوع سردخانه ها میتوانند المنت دار و یا بدون المنت ، لولایی یا ریلی ساخته شوند .

 

 

 

 

مشخصات فنی:

ضخامت ساندویچ پنل دیواره ها10 سانتیمتر

مدت زمان تحویل کالا: مدت زمان تحویل کالا

ابعاد اتاقک های سردخانهعدد اتاقک با ابعاد 12×13 در ارتفاع 6.5 متر

دمای ورودی و نگهداری سردخانه: دمای ورودی منفی 18 و دمای نگهداری منفی 20 درجه سانتیگراد

توان ، برند و تعداد کمپرسورهای برودتی40 اسب BITZER ، تعداد 10 عدد

توان،برند و تعداد کندانسورهای هوایی50 اسب آرشه کار 10 عدد

توان،برند و تعداد اواپراتورهای سردخانه40 اسب نیک 10 عدد

تعداد یونیت های کامل سردخانهعدد یونیت کامل برای تمام سردخانه

تجهیزات استاندارد سردخانه ها: چراغ روشنایی ، ترمومتر ، ترموستات ، کابل کشی ها

 

 

برای مشاهده قیمت محصول مورد نظر کلیک کنید

مخزن حمل شیر 6000 لیتری

 شرکت پویا صنعت مبدل طراح و سازنده انواع مخازن حمل استیل برای مصارف :مخزن حمل آب آشامیدنی دوجداره ، مخزن دوجداره حمل شیر استیل ،  مخزن حمل روغن دوجداره استیل ، مخزن تکجداره حمل اسید 316 و  مخزن دوجداره حمل گلوکز میباشد .

ظرفیت قابل طراحی از 1000 الی 27000 لیتر در مخازن حمل تک جداره استیل و 1000 الی 24000 لیتر در مخازن دو جداره میباشد.

نوع ورق و آلیاژ مصرفی بسته به نوع محصولات قابل حمل میتواند استنلس استیل 304 و 316 باشد .

از مخزن حمل استیل تکجداره در جابجایی مایعاتی استفاده میشود که دمای هوا بر روی مواد در حال حمل تاثیری نداشته باشد مانند : آب ، روغن خوراکی ، روغن زیتون و .......

از مخزن حمل استیل دوجداره  برای جابجایی مواد و مایعاتی استفاده میشود که حمل و نقل آنها باید در دمای خاصی باشد و تغییر دمای و دمای محیط بر روی کیفیت و دوام محصولات در حال انتقال تاثیر گذار خواهد بود مانند : شیر ، خامه و .....

از مخزن حمل مواد شیمیایی نیز برای جابجایی مایعاتی استفاده میشود که دارای PH بالا بوده و باعث خورندگی و آسیب رسیدن به عموم جانداران میگردد .

 

مشخصات فنی:

نوع ورق مصرفی: استنلس استیل 304 اسپانیا

ضخامت بدنه داخلی: میلیمتر از استنلس استیل 304

ضخامت عدسی های داخلی2/5 میلیمتر از استنلس استیل 304

ضخامت بدنه بیرونی1/5 میلیمتر از استیل 304

ضخامت عدسی های بیرون: 1/5 میلیمتر از استیل 304

تعداد سلولهاعدد

ظرفیت هر سلول:2000لیتر

جنس شاسی مخزن: از ورق آهنی با ضخامت 4 میلیمتر

نوع شاسی مخزن: یکپارچه طولی با ارتفاع 23 سانتیمتر

تعداد درب مخزنعدد درب قطر 40 سانتیمتر

تعداد ،سایز و نوع شیر خروجیعدد شیر 51 میلیمتری باتر فلای تایوان

تعداد توپی شستشوعدد توپی شستشوی CIP

نوع جوش و سطح تمیزی: آرگون و سطوح جوش پولیش کاری شده

متعلقات ثابت مخازن دوجداره حمل استیل: راهرو بالا از جنس استیل 304 2 میلیمتر ، نردبان پشت و محافظ دور ، درپوش های خروجی شیر ، سه راهی مشترک خروجی ، کمربند دور مخزن ، محل بکسل بند به اطاق بار. 

 

 

 

برای مشاهده قیمت محصول کلیک کنید.

 

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
<-blogads->