چرا مشاوره؟

 

چرا باید قبل از سرمایه گذاری با مشاور صحبت کنیم؟

از کجا باید مشاور امین و خبره بیابیم؟

 

 

این سوالات همواره باعث درگیری های ذهنی ما انسانها بوده است . ما امروز قصد داریم پاسخ این سوالات را بدهیم و برای همیشه این نگرانی ها را از ذهن شما دور کنیم .

هیچ‌انسانی نمیتواند به طور قطع و یقین خود را کامل بداند ، هریک از ما در بخشی از وجود و زندگی خود دارای کاستی هایی هستیم ، چه این کاستی ها از نظر مادی باشد چه از نظر معنوی، در هر دو صورت کاستی های ما به عنوان نقاط ضعف خودنمایی خواهند کرد و درست زمانی که انتظارش را نداریم، مارا به زانو درخواهند آورد.

زندگی انسان از دو بخش استراحت و فعالیت تشکیل شده است

فعالیت اصلی ترین بخش زندگی هر انسانی میباشد،

فعالیت های انسان نیز خود به چندین دسته مجزا تقسیم میشود اما در این گفتار بخش اعظم آن یعنی فعالیت های درآمد زا مد نظر ما است.

انجام دادن کار و در نتیجه آن حصول درآمد مادی همواره از پیدایش انسان به طرق مختلف با ما همراه بوده و اصلی ترین هدف ما برای پیش برد و نیل رسیدن به اهداف بوده است .

ما برای کسب درآمدی ثابت با سود سرشار هر روزه در حال فکر کردن و در رویای رسیدن به بالاترین جایگاهها در زندگی و کار هستیم .

سرمایه گذاری همواره یکی از اهداف ما برای پیشرفت بوده است ، اما چه بسا در هر سرمایه گذاری ای موفق نمیشویم و بارها بار از راه های مختلف انواع سرمایه گذاری را امتحان میکنیم تا بالاخره راه سعادت را بیابیم .

این آزمون ها و خطا ها در دوران سرمایه گذاری باعث اتلاف سرمایه ، هدر رفتن عمر ، بی میلی و کسب تجربیات تلخ میگردند،

همواره کسانی موفق میشوند که پس از گذر از این ۴ مرحله مجددا اقدام به سرمایه گذاری میکنند و با استفاده از این تجربیات تلخ اما گرانبها میتوانند کسب و‌کار جدیدی را راه اندازی کنند .

توجه داشته باشید که سرمایه گذاری از دو کفه ترازو تشکیل شده است راه اندازی یک کسب و کار در یک طرف ترازو ، کسب سود سرشار و دوام کسب و‌کار در طرف دیگر ترازوی سرمایه گذاری قراردارند .

شما برای اینکه در طی مراحل سرمایه گذاری دچار حوادث تلخ اشاره شده در بالا نشوید باید ضریب خطاها را به حداقل برسانید و برای این کار باید با کسانی وارد مذاکره و صحبت شوید که دارای تجربه بالایی باشند و بتوانند شما را در این مسیر پر پیچ و خم یاری دهند .

شرکت پویا صنعت مبدل  همواره برای اعتلای ایران و ایرانی در این دو دهه فعالیت خود تلاش نموده و این از رزومه ی کاری ما نمایان می باشد .

ما در این شرکت از تجربیات تلخ و موفق سرمایه گذاران در رسته های صنایع غذایی ، دارویی، شیمیایی و ... استفاده کرده و بهترین راه را به شما دوستان نشان میدهیم.

در کمترین زمان ممکن بهترین بهره وری را داشته باشید و با حذف ریسک های سرایه گذاری، مطمئن تر قدم بردارید .