شیر سردکن 3000 لیتری

 اطلاعات فنی شیر سردکن فروشگاهی   

 

 

 

دستگاه شیر سردکن جهت خنک نگهداشتن شیر مورد استفاده قرار میگیرد و با ظرفیت های مختلف قابل طراحی و ساخت میباشد .

شیرسردکن ها بسته به نوع و ظرفیت اسمی آنها برای نگهداری شیر ، دوغ و مایه بستنی مورد استفاده قرار میگیرند ، متاسفانه در کشور ما بعلت نبود نظارت کافی از طرف دولیت بر نحوه ساخت و تولید تجهیزات صنعتی و از جمله دستگاه شیر سردکن میبینیم که در نقاط مختلف شهر کارگاهها و مغازه های کوچک صنعتی اقدام به ساخت دستگاه شیرسردکن مینمایند .

با افزایش تعداد تولید کننده ها متعاقبا عرضه افزایش یافته و در زمانی که تقاضا برای خرید دستگاه شیر سرد کن و لوازم لبنیاتی که مکمل این دستگاه میباشد کم میشود قیمت ها کاهش می یابد . در اثر کاهش قیمت 2 پدیده به وجود می آید 1-  رکود وارد بازار فروش و تولید این تجهیزات و شیرسردکن میگردد  2- رقابت پذیری بالا در فروش  دستگاه شیر سردکن به وجود می آید .

تکلیف رکود در هر بازاری مشخص است اما وقتی بحث رقابت بر سر فروش می آید همین کارگاههای کوچک صنعتی ، مغازه های کوچک تولیدی ،  تعمیرگاهها و فروشندگان یخچال های ویترینی باعث افت کیفیت کالای اصلی میگردد و یا تولید دستگاههایی که خارج از استاندارد میباشند شکل میگیرد .

افت کیفیت زمانی شکل میگیرد که سازندگان سیستم های برودتی وارد تولید فصلی و موضعی شیر سردکن میگردند ، ما در قسمت نقد و بررسی  تولید یک دستگاه شیر سردکن 500 لیتری را برای شما مثال میزنیم تا روشن تر شود که داستان ارزان فروشی شیرسردکن ها در چیست .

 

شیرسردکن های شرکت پویا صنعت مبدل تنها شیرسردکن های داخل کشور میباشند که دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند .

شرکت پویا صنعت مبدل برای شیرسردکن های خود از بهترین کمپرسور وکنداسورهای دنیا  استفاده میکند .

 

شرکت پویا صنعت مبدل به نقاط مختلف جهان در حال ارسال شیرسردکن میباشد . مقاصد شیرسردکن های شرکت پوصام عراق ، افغانستان ، تاجیکستان ، ترکمنستان ، آذربایجان ، آلمان ، سودان و آفریقای جنوبی میباشد . 

 

 

برای دریافت قیمت کلیک کنید.

 

 

 

مدیریت فروش 09370550120 آقای سعیدی

 

 

 

ادامه مطلب

ماست بندی 500 لیتری نیمه صنعتی

 

 

با توجه به افزایش روز افزون قیمت متریال خام در اثر بی موالاتی و بی توجهی مسئولین محترم اقتصادی و صنعتی کشور ، اتفاقات سیاسی منطقه ، افت ارزش پول ملی و طبعاً افزایش قیمت لوازم  وارداتی من جمله استنلس استیل 304 ، آهن ، پروفیل ، الکتروموتور و ...... که بیشترین مصرف عمده را در ساخت تجهیزات تولید مواد غذایی و به ویژه لبنیات دارند این شرکت تصمیم بر آن گرفت تا در سال 1398 همگام با مردم فهیم و سخت کوش ایران زمین برای اعتلا و ارتقاع فرهنگ مردم سالاری ، خرد جمعی  و پاسداشت شعار زیبای چو ایران نباشد تن من مباد ، ماشین آلات بهینه و به روز شده ای را با طراحی های ویژه برای تولید محصولات لبنی به روش های مختلف سنتی ، نیمه صنعتی و صنعتی تولید نماید .

 

 

 

   

 

 

با راه اندازی وب سایت به روز شرکت پویا صنعت مبدل( #گروه صنعتی پوصام ) در اوایل سال 1397 و قرار گیری تک تک تجهیزات تولیدی شرکت به همراه مشخصات فنی کامل ، مدت زمان تحویل و قیمت ها و تخفیف های هر دستگاه  به صورت جداگانه این خلا احساس شد که دوستانی که اطلاعات کافی از فعالیت در اینترنت نداشته و یا زمان کافی را برای جستجو در صفحات وب سایت نداشتد مجبور بودند برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش تماس گرفته و برای اطلاع از لیست قیمت دستگاههای لبنیات سنتی وارد مذاکره شوند و این امر باعث به وجود آمدن هزینه هایی برای این دوستان و هم میهنان عزیز میگردید.

 

 

 

 

از اینرو در سال 1398 کلیه لیست قیمت های ماست بندی های سنتی ، ماست بندی های نیمه صنعتی و ماست بندی های صنعتی با توجه به قوانین جاری کشور در بخش های تولید مواد غذایی مورد لحاظ قرار گرفت و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت .

 

 

توجه داشته باشید که هر یک از خطوط پیشنهادی به صورت تکمیلی دارای اطلاعات اولیه و نحوه تولید ونوع محصولات تولیدی میباشند و شما دوستان با دقت بیشتر به تیترهای ارائه شده توسط کارشناسان ما قبل و بعد از هر لیست ماشین آلات توجه کنید تا خدایی ناکردع در زمان احداث واحد تولیدی خود کمترین خسارات به شما  وارد گردد .

 

 

 

در پایان به شما مشتریان عزیز توصیه میگردد در که در زمان خرید از وب سایت های اینترنتی این امر را توجه کنید که در صفحات اولیه هر وب سایتی نماد های اعتماد الکترونیکی وجود داشته و دارای اعتبار جاری باشند ، بعضا مشاهده شده که سایت های تقلبی برای سود جویی و کلاهبرداری تجهیزات و دستگاههای صنعتی را به مراتب از قیمت های اصلی ارزانتر میفروشند که این امر موجب استقبال هم میهنان ما گردیده و در نتیجه باعث از بین رفتن سرمایه های این عزیزان میگردد .

  

 

در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات در رابطه با خطوط تولید میتوانید با مسئولین فروش و مشاور این شرکت در بخش




 

 

 

برای دریافت قیمت اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
<-blogads->