فرمانتور استیل

 

 فرمانتور استیل

 

فرمانتور استیل 304 دوجداره

 

 

فرمانتور دستگاهی  برای به وجود آوردن محلی مناسب جهت پرورش و رشد بهتر میکرو ارگانیسم مانند مخمر ، باکتری و قارچ ها است. اکثر میکرو ارگانیسم ها در شرایط خاص معمولا شرایط رشد بهتری خواهند داشت، فرمانتور جهت کشت دادن و ایجاد رشد نمو بیشتر به میکرو ارگانیسم ها مورد استفاده قرار میگیرد و میکرو ارگانیسم ها در آن قابلیت رشد  8 تا 12 نسل را درار میباشند . فرآیند کاری بدین شکل میباشد که با اضافه کردن مخمر های خاص بر روی بعضی از مواد که دارای کربوهیدرات میباشند در مکان سربسته و عاری از آلودگی به همراه فشار و حرارت عمل فرمانتاسیون صورت میگیرد و مواد دارای الکل میگردند ، به کمک دستگاه فرمانتور میتوان محل کشت و رشد را از نظر PH و دما کنترل نمود . قابلیت اتوماتیک کردن محل کشت در دستگاه فرمانتور امکان پذیر میباشد . دستگاههای فرمانتور بسته به نوع مورد استفاده دارای طراحی ها، ظرفیت ها ، متریال مصرفی و کنترلر های متفاوت میباشند .

 

برای اطلاع از قیمت انواع فرمانتور کلیک کنید.

 

راکتور استیل

 

راکتور استیل

 

راکتور استیل 2000 لیتری تک جداره

 

 

راکتور نوعی مخزن استیل است که در آن واکنش های مختلفی انجام می پذیرد . واکنش هایی که باعث تغییر کلی فیزیکی  و تغییر ماهیت مواد داخلی آن میگردد .

 

راکتور ها بسته بر نیاز صنایع دامنه های زیادی را دارا میباشند . هر راکتوری در صنعت خاصی از پیچیدگی هایی برخوردار است . راکتورها در دنیا از متریال مختلفی ساخته میشوند که عمل واکنش داخلی آنها فاکتور اصلی ساخت بر پایه متریال میباشد، ما در این بخش به ساختار راکتورهای استنلس استیل 304 و راکتورهای استنلس استیل 316 اشاره میکنیم و هدف ما آشنا کردن آن دسته از مشتریان است که اطلاعات کافی نسبت به راکتور ها ندارند .

 

راکتورهای استنلس استیل معمولا به چند دسته از نظر فرآیند تقسیم میشوند که هر کدام از آن دسته ها خود به بخش های مختلف و هر بخشی در دو نوع کارکرد مداوم و غیر مداوم طراحی و ساخته میشوند .

 

راکتورها متداولا در بخش شیمیایی مورد استفاده قرار میگیرند ، در راکتوهای شیمیایی واکنش های گرمایی ، فشاری و ایجاد خلاء باعث تغییر ماهیت مواد و شکل گیری مواد و محصول جدید میگردد . در بخش شیمیایی راکتورهای مختلفی مانند : راکتور پلاگ ، راکتور CSTR ، راکتور بستر شناور ، راکتور غشایی ، بیو راکتور و راکتور های هسته ای مورد استفاده قرار میگیرند .  یکی از مهمترین راکتورها که عموم ما بر نام آنها آشنایی داریم راکتور های هسته ای هستند که معمولا در سه نوع  راکتور زاینده ، راکتور آب سنگین و راکتور آب سبک میباشد .

 

در بخش دارویی نیز راکتور ها به جهت محل کشت و پرورش انواع باکتریها مورد استفاده قرار میگیرند که بعضا آنها را فرمانتور نیز مینامند .

 

در صنایع غذایی بیشتر فرآیند ایجاد خلاء و فشار در راکتورها مورد استفاده قرار میگیرد و فرآیند واکنشی خاصی در راکتورهای استیل صنایع غذایی صورت نمیگیرد و از اینرو در این صنایع بیشتر راکتورها را با نام مخازن پروسس تحت خلا یا تحت فشار میشناسند و واژه راکتور با این صنعت ملموس نیست .  

 

شرکت پویا صنعت مبدل از سال 1387 تا به امروز راکتورهای مختلفی برای صنایع شیمیایی ، دارویی و غذایی طراحی و ساخته است . در بخش های غذایی برای خطوط تولید تافی و نمک و رب و در صنایع دارویی تولید  اسپانسیون ها و مواد پروتئینی و در صنایع شیمیایی راکتورهای رزین ، کود ، روغن ها ، مایعات خنک کننده و .... را طراحی نموده است .

 

برای اطلاع ازقیمت انواع راکتور های استیل تک جداره کلیک کنید.

 

 

سردخانه بالای صفر 4 تنی

 مشخصات کلی سرخانه بالای صفر 4 تنی

 

 

 

از آنجاییکه از نام این دستگاه عیان است : محلی است خنک و با دمای قابل تنظیم برای نگهداری موادی خاص که برای نگهداری نیاز به دما پایین و برودت هوا دارند .

سردخانه ها عموماً در دو نوع بالای صفر و زیر صفر قابل طراحی و ساخت میباشند . سردخانه محلی است برای نگهداری محصولات غذایی ، دارویی و شیمیایی که در صورت نگهداری آنها در هوای آزاد و باز از بین میروند و یا باعث خسارات فراوانی میگردند.

طراحان و سازندگان سردخانه های بالای صفر و زیر صفر برای هر محصول و نوع دمای مورد نیاز جهت نگهداری آنها از تجهیزات خاص تری استفاده میکنند .

سردخانه ها عموما از چند بخش اصلی تشکیل میشوند که میتوان از آنها به : 1- اتاقک یا دیواره های سردخانه 2- سیستم برودتی سردخانه 3- درب های سردخانه 4- سیستم کنترل کننده سردخانه نام برد.

اتاقک سردخانه یا دیواره های آن از نوعی دیوارهای پیش ساخته با نام ساندویچ پنل ساخته میشوند ، ساندویچ پنل در کشور ما با  دانسیته های مختلف و ابعاد و ضخامت های مختلف ساخته میشوند .

در سردخانه های بالای صفر بسته به محل نصب سردخانه از نظر دمای هوا که معمولا سرد ، معتدل یا گرم میباشد از ساندویچ پنل های با ضخامت 7 تا 10 سانتیمتر استفاده میگردد و در سردخانه های زیر صفر از ساندویچ پنل های با ضخامت 10 تا 20 سانتیمتر استفاده میگردد.

درب سردخانه هم بسته به نوع آن میتواند در طرح ها و ابعاد مختلف و با بازشوهای متنوع طراحی و ساخته گردد . درب های سردخانه ها بسته به نوع سردخانه ها میتوانند المنت دار و یا بدون المنت ، لولایی یا ریلی ساخته شوند .

 

برای اطلاع از قیمت ها اینجا کلیک کنید.

 

 

 

سردخانه بالای صفر 6 تنی

 از آنجاییکه از نام این دستگاه عیان است : محلی است خنک و با دمای قابل تنظیم برای نگهداری موادی خاص که برای نگهداری نیاز به دما پایین و برودت هوا دارند .

سردخانه ها عموماً در دو نوع بالای صفر و زیر صفر قابل طراحی و ساخت میباشند . سردخانه محلی است برای نگهداری محصولات غذایی ، دارویی و شیمیایی که در صورت نگهداری آنها در هوای آزاد و باز از بین میروند و یا باعث خسارات فراونی میگردند.

طراحان و سازندگان سردخانه های بالای صفر و زیر صفر برای هر محصول و نوع دمای مورد نیاز جهت نگهداری آنها از تجهیزات خاص تری استفاده میکنند .

 

 

مشخصات فنی سردخانه بلای صفر 6تنی :

نوع سردخانه:بالای صفر

نوع وضخامت بدنه: ساندویچ پنل نبوغ سرمایش 8 سانتی متری

نوع و ابعاد درب: 100 در 200 سانتیمتر

نوع و توان کمپرسور برودتی: کلترون تایلند 2.2 اسب

نوع و برند گاز مبرد: فریون R22 - ایسکون - دی وای – کالتون

نوع و توان اواپراتور: آرشه کار _تکفاز 2 اسب تک فن 45

نوع و توان کندانسور حرارتی: آرشه کار _تکفاز 2 اسب تک فن 50

نوع و میزان برق مصرفی: تکفاز 11 آمپر

برند و ابعاد تابلو برق: هیوندای کره 30×40

برند خط مایع: دانفوس آلمان و کاستل ایتالیا

دمای ثابت سردخانه:2+

قطعات و لوازم استاندارد سردخانه ها: چراغ روشنایی ، ترمومتر ، ترموستات ، کابل کشی ها

مدت زمان تحویل کالا: 14 روز کاری

 

برای مشاهده قیمت محصول کلیک کنید.

 

تانکر حمل اسید 15000 لیتری

 

 

ما معمولا مخازن حمل را در جاده های بین شهری ، بزرگراهها یا مناطق صنعتی دیده ایم . مخازن حمل برای جابجایی موادی که امکان جابجایی آنها بوسیله کامیونت های باری روباز و چادری میسر نمیباشد طراحی و ساخته میشوند . شاید هر کدام از ما به انواع آنها برخورده باشیم ، از مخازن حمل برای نقل و انتقال پودرها مانند سیمان فله و آرد های صنایع غذایی و برای مایعات از قبیل آب آشامیدنی ، روغن های خوراکی ، شیر خام ، اسید و مشتقات نفتی استفاده میشود .

استانداردهای طراحی و ساخت هر یک از این تانکر ها با دیگری متفاوت میباشد.

مخازن حمل استیل هم به نوبه خود دارای ویژگی های خاصی میباشد که به ضد زنگ بودن شهرت بیشتری دارند. از تانکر های حمل استیل در مواردی استفاده میشود که محصولات داخلی آنها مستقیماً با مواد غذایی ، شیمیایی با PH بالا و مواد دارویی مرتبط و در سلامت افراد جامعه بسیار مهم باشند .

 

برای مشاهده قیمت کلیک کنید.

 

 

آسیاب غلات 3 تنی دامداری

 از آنجائیکه از نام این دستگاه مشخص است ، وظیفه خرد و تکه کردن مواد ریخته شده به دستگاه را دارد . این دستگاه در صنایع گسترده ای مورد استفاده قرار میگیرد .

یکی از صنایع پر کاربرد در این زمینه صنایع پرورش دام و طیور میباشد . 

 

در هر دو صنعت جهت میکس کردن مواد مغزی مغز دار مانند دانه های غلاتی چون ذرت ، سبوس جو ، گندم و ..... نیاز به خردایش و تکه کردن این دانه های وجود دارد . به علت بافت نرم و پروتئینی غلات بالا دستگاههای آسیاب میبایست دانه ها را به چند قسمت (بلغور )تبدیل کنند و نیازی به آرد کردن غلات نیست.  

 

آسیاب غلات دامداری و مرغداری بسته به تعداد و مصرف خوراک روزانه قابل طراحی و ساخت میباشد . ساختار اصلی بدین صورت است که هسته اصلی روتور توسط چند تسمه ضد سایش در درون یه محفظه قرار گرفته و نیروی مورد نیاز توسط کوبلینگ و یا فولی تسمه از طریق یک الکتروموتور با نیروی گردانشی 3000 دور در دقیقه به داخل روتور انتقال داده میشود . سپس مواد از طریق سیلوی بالای آسیاب وارد شده و در داخل آسیاب با برخورد به بدنه تکه تکه شده و توسط توری های قابل تعویض دانه بندی مورد نیاز به دست می آید . 

 

مشخصات فنی :

 

ضخامت بدنه: 6میلیمتر

ضخامت سیلوی بالا:2 میلیمتر

نوع پروفیل کلاف دستگاه: ناودانی 8 و نبشی 8

نوع الکتروموتور: چینی پوسته چدنی

توان و دور الکتروموتور: 20 اسب 3000دور اروپایی

کارکرد دستگاه: سه فاز

تعداد تیغه ها: 24 الی 32 چکش

مدت زمان تحویل کالا: 12 روز کاری

متعلقات مشترک آسیاب ها: فلکه باز کردن دریچه روتور ، کابل و دوشاخه سه فاز ورودی برق ، کلید خاموش و روشن اصلی 3 فاز ،کلید مینیاتوری کنترل کننده ، 2عدد توری یدکی ، پیچ ریگلاژ دریچه ورودی

 

برای مشاهده قیمت محصول کلیک کنید.

یخچال ویترینی و فروشگاهی

 یخچال ویترینی جهت استفاده در فروشگاههای عرضه خواروبار ، پروتئین و ماست بندی میباشد . این دستگاهها جهت نگهداری بهتر محصولات صنایع غذایی در فروشگاهها و کارگاههای تولیدی مورد استفاده قرار میگیرد .

یخچال های ویترینی شرکت پویا صنعت مبدل از بهترین نوع متریال خام ساخته شده است . تنها شرکتی که در کشور به یخچال های ویترینی خود خدمات گارانتی یکساله و پس از فروش 10 ساله ارائه مینماید . 

یخچال های ویترینی باید بر حسب ظرفیت مورد نظر با نظرمستقیم کارشناسان و مشاوران شرکت پویا صنعت مبدل انتخاب گردد، تا در آینده و در فصول گرم باعث افت راندمان کاری و در نتیجه آسیب به ساختار اصلی کمپرسور برودتی نگردد . 

 

 

مشخصات فنی:

 

جنس بیرون بدنه:ورق 60 صدم رنگی چکشی

جنس داخلی بدنه: ورق 60 صدم استیل براق 202

چارچوب داخلی: چوب راش 40در40

نوع و توان کمپرسور برودتی : 1 اسب کلترون تایلند

نوع و توان کندانسور حرارتی : 1/5 اسب دو فن

نوع تیپ یخچال ویترینی: 2 متر 6 درب یک طرف ویترین

نوع و توان برق مصرفی : 5 آمپر ، تکفاز

متعلقات ثابت و مشترک یخچال ویترینی : لامپ روشنایی داخلی ، رنگ دلخواه یخچال ، ترمومتر ، ترموستات ، چرخ های متحرک ، اواپراتور های مسی

 

برای مشاهده قیمت وسایر مشخصات کلیک کنید.

فروش و پخش

 

فروش و پخش

 

 

فروش چیست ؟ عرضه ی کالا در قبال دریافت وجه را فروش می گویند.

فروش بر پایه بازاریابی ( ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در حداقل زمان ) همیشه موفق خواهد بود ، فروش کالا در جهان به اشکال زیر صورت می پذیرد ؛

1.فروش کالا به صورت رو در رو با مشتری

2.فروش کالا از طریق جذب مشتری به صورت تلفنی و به اصطلاح عامیانه بازاریابی تلفنی

3. فروش کالا به صورت نمایندگی فروش یا به اصطلاح عامیانه ویزیتوری

4. فروش کالا به صورت آنلاین و غیر حضوری مانند وب سایت های اینترنتی و شبکه های مجازی


در فروش کالا به صورت رو در رو فروشنده و خریدار یا به صورت مستقیم جهت خرید و فروش باهم مذاکره میکنند یا با استفاده از مشاوران و وکلای خود اقدام به خرید و فروش کالا میکنند. یکی از بارزترین این گونه خرید و فروش ها ، خرید و فروش املاک ، مستقلات و خودرو می باشد.

تبلیغات همواره در افزایش فروش کالا موثر بوده و از همین رو صاحبان کسب و کار میبایست از بهترین شیوه های تبلیغات برای فروش کالای خود استفاده کنند تا بتوانند فروش خود را افزایش دهند.

مسیر صحیح تبلیغات برای کالاهای مختلف شرایط متفاوتی دارند برای مثال ؛

- برای فروش بیشتر کالاهای مصرفی عمومی نظیر مواد غذایی ، شوینده ، بهداشتی و ... باید از تبلیغات دیداری و شنیداری ، مانند رادیو ، تلویزیون و بیلبورد های تبلیغاتی استفاده کرد.

- برای فورش کالاهایی در رسته پوشاک و البسه بهترین تبلیغ استندها و بیلبوردهای تبلیغاتی محیطی می باشد.

-برای فروش فرآورده های دارویی هیچ نیازی به تبلیغات نمی باشد و این کالاها توسط مراکز پخش مویرگی و وزارت بهداشت در داروخانه ها و مراکز درمانی عرضه میگردند.

-برای فروش کالاهای صنعتی و کشاورزی میتوان ازطریق رسانه و شبکه های اجتماعی ، وب سایت های تبلیغاتی، نمایشگاهها و مجلات تبلیغاتی و اطلاع رسانی استفاده کرد.

- برای فروش کالاهای آموزشی ، پرورشی و پژوهشی می توان از ادارات آموزش و پرورش ، وزارت علوم ، تبلیغات دیداری و محیطی استفاده کرد.

-برای فروش کالاهی الکترونیکی و دیجیتال میتوان از طریق تبلیغات دیداری و شنیداری ، بیلبوردهای تبلیغاتی ، شبکه های اجتماعی و وب سایتهای اینترنتی استفاده نمود.

شایان ذکر میباشد که در تمام روشهای فروش بالا پایگاه های اینترنتی و شبکه های اجتماعی بخاطر رشد روز افزون مخاطبان از مهمتزین راهکارهای فروش میباشند.


پخش چیست ؟ عرضه کالاهای تولیدی به صورت گسترده و یکسان در بازار مصرف را پخش میگویند.

 

پخش مویرگی چیست؟

 

در فروش کالاهای مصرفی عمومی مانند : موادغذایی ، دارویی، بهداشتی و... از روشهایی استفاده میشود که به صورت گسترده و همزمان کالاها به دست مصرف کننده برسد. برای ارسال کالا به صورت همزمان به بازارهای مصرف پیش نیازهای وجود دارد و آن استفاده از دو روش فروش ویزیتوری و بازاریابی تلفنی می باشد. در پخشهای مویرگی یک سری برنامه های پشتیبانی و لجستیکی نیاز است تا بتوان کالاها را در کمترین زمان به بازا تقاضا عرضه کرد.

در برنامه های پشتیبانی فروش مویرگی باید حتما به انبار کالاها ، ارسال کالا، دریافت و پرداخت توجه داشت و با برنامه ریزی مدون و با استفاده از نرم افزار های مدیریتی به روز انجام این عملیات را مدیریت کرد.

در مراحل پخش مویرگی به علت اینکه فروشنده کالاها فروشگاه های کوچک و بزرگ داخل شهرها می باشند میبایست برای تشویق در عرضه بیشتر، از سودهای بیشتر یا سیاست ها تخفیف فروش و جوایز فروش بیشتر، این فروشگاه ها را تشویق به فروش بیشترکالا نمود.


 

نحوه ی فروش مویرگی چگونه است؟

 

برای صاحبان کسب و کارها عرضه ی محصولات تولیدی یکی از اصلی ترین بحران های سود آوری میباشد. رساندن کالاهای تولید شده به دست مصرف کننده همواره چالشی بزرگ برای کسب و کارها می باشد.

شرکت های بازرگانی ای در کشور وجود دارند که راساً و رسماً فعالیت آنها پخش کالاهای شرکت های دیگر از کانالهای مختلف میباشد. سیاست فعالیت شرکتهای پخش به علت گستردگی ارسال کالا و متقاضیان عمده ای که کالاهای آنها را دریافت میکنند ، بسیار پیچیده است.

شرکت های پخش از دو گروه ؛

1. شرکت های پخش مویرگی مستقل 2. شرکتهای پخش مویرگی غیر مستقل تشکیل میشوند. در شرکت های پخش مستقل میتوان به قاسم ایران، به پخش ، دارو پخش و ... اشاره کرد و دربخش غیر مستقل به شرکت های کاله ، پگاه ، میهن و گل پخش اول می توان اشاره کرد که هریک با سیاست های جداگانه محصولات برندهای دیگر ویا برندهای خود رادر بازار عرضه میکنند. کانال های شرکت های پخش مویرگی را میتوان به اقسام زیر مانند : 1. فروش عمده 2. بنکداران 3. پیمانکاران توزیع 4. خرده فروشان 5. فروشگاه های زنجیره ای 6. فروشگاه های عرضه مستقیم و... تقسیم بندی نمود که هریک تحت نظارت و کنترل شرکت های پخش و پخش مویرگی اقدام به دریافت و عرضه کالا می کنند.

صاحبان کسب و کارهای تولیدی برای سهولت دسترسی کالاهایشان به بازارهای تقاضای هدف با شرکت های بازرگانی پخش وارد قرارداد و مذاکره می شوند و برای پخش کالای خود درصدی از سود خود را به آنها تخصیص می دهند و در اثر این امر کالای بیشتری تولید و عرضه می کنند که باعث سودآوری در کسب و کارشان خواهد شد.

ما در شرکت پویا صنعت مبدل برای کسب و کار های جدید راه های بهتری جهت عرضه کالاها در نظر داریم که بسته به تولیدات و سرمایه گذاری آنها قابل طراحی می باشد. ایجاد بازارهای فروش آنلاین یکی از بهترین روش های بازاریابی نوین می باشد که میتوانید محصولات خود را با قیمت های کمتری و به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان برسانید . همکاران ما همواره آماده ارائه بهترین روش های فروش و پخش کالای شما در کشور میباشند. با تماس با گروه مشاوران پویا صنعت مبدل می توانید از کم هزینه ترین راهکارهای فروش و شرکتها پخش اطلاع پیدا کنید و در پیشبرد اهداف خود موفق باشید.

 

 

با کلیک برروی گروه مشاوران پویا صنعت مبدل (GCP) با ما در ارتباط باشید.

 

ارزیابی و امکان سنجی

 

 

بهره وري چيست؟ استفاده از كمترين نيرو ، انرژي و امكانات در انجام بهترين كار را بهره وري ميگويند .

 

بهره وري آرزوي هر مديري در مجموعه ي خود مي باشد . بدون برنامه ريزي هاي اوليه و بلند مدت بهره وري در توليد هيچگاه محقق نخواهد شد. استفاده از كمترين منابع در راه پيشبرد ، اهداف كسب و كار با توجه به افزايش كيفيت و كميت توليد همواره از اصلي ترين دغدغه مديران كسب و كارها بوده است اما به دليل مواردي كه بسيار زياد هستند اين امر تحقق نمي يابد. همواره عواملي وجود دارند كه باعث افزايش بهره وري در توليد ميگردند كه از آنها ميتوانيم به ؛ سرمايه ، مواد اوليه ، نيروي كار ، تكنولوژي و مديريت اشاره كنيم كه اصلي ترين عوامل را ميتوان سرمايه ، نيروي كار و تكنولوژي عنوان كرد . بالاترين سرمايه هركسب وكاري، نيروي كاري ميباشد . ارتباط بهينه و مطلوب نيروي كار با انجام كار هاي محوله باعث افزايش بهره وري خواهد بود . داشتن نيروي زياد هيچوقت باعث افزايش بهره وري در توليد محصولات نخواهد بود و مديري موفق خواهد بود و به بهره وري بالاتري دست مي يابد كه ارتباط بين نيروي كار و كار درست را حفظ نمايد .

با يك نگاه سطحي ميتوانيد تعهد كاري و بهره وري بالا را در كشور ژاپن كه سرآمد تمام كشورهاي صنعتي از لحاظ حفظ كميت و كيفيت است، را مشاهده نمود . تهعد كاري نيروي كار در ژاپن به گونه اي ميباشد كه اگر مديري در انجام وظايف خود كوتاهي كند در كسري از زمان از تمام مردم عذرخواهي كرده و جاي خود را به مديرِ ديگري كه توانايي انجام بهينه تر آن كار را دارد ميدهد . اين امر فقط با فرهنگسازي اي كه پس از سالهاي سرد در ژاپن اتفاق افتاده ، صورت گرفته است . هيچ ملتي و دولتي در دنيا موفق نخواهد بود مگر اينكه باهم يكي باشند. پس مي بينيد كه نيروي كار خوب باعث انجام كار خوب خواهد شد و در نتيجه بهره وري و سودآوري توليد بيشتر ازقبل خواهد شد . استفاده از ماشين آلات به روز نيز باعث افزايش بهره وري توليد خواهند شد . داشتن ماشين آلاتي كه از تكنولوژي جديد بهره مي برند باعث افزايش راندمان توليد خواهد شد و افزايش راندمان توليد با توجه به انجام كار درست توسط نيروي كار درست ، باعث افزايش بهره وري در كسب و كار و سرمايه گذاري شما ميگردد.

استفاده از ماشين آلات جديد و نيروي كار متعهد مستلزم وجود سرمايه مي باشد ، با داشتن سرمايه ميتوانيد از نيروهاي متعهد ، ابزار آلات و ماشين آلات براي بهره وري توليدات استفاده كنيد.

اين زنجيره نيروي كار خوب ، ماشين آلات جديد و سرمايه همواره تضمين كننده ي طول عمرِ يك سرمايه گذاري و كسب و كار بوده اند و با داشتن اين زنجيره مي توان به بهره وري در توليد رسيد.

شركت پويا صنعت مبدل از ابتداي فعاليت خود بر اين امر استوار بوده و با حداقل نيروي كاري متعهد بالا ترين بهره وري را كسب كرده است و از همين رو مي باشد كه ميتواند جواب گوي تعهدات خود در عرصه ي توليد و ساخت تجهيزات و ماشين آلات صنعتي با كيفيت باشد . ما در سالهاي گذشته تمام توان خود را به كار برده ايم تا از خلاء هاي موجود بهترين فرصت هارا بسازيم .

تمام سعي همكاران ما در شركت پويا صنعت مبدل بالا بردن بهره وري شما سرمايه گذاران و صاحبان كسب و كار مي باشد . ما ميتوانيم با برنامه ريزي بلند مدت براي كسب و كار شما زمينه ساز بهره وري براي شما باشيم.

 

باکلیک روی گروه مشاوران پوصام باما درارتباط باشید.

 

بهره وری در تولید

بهره وري چيست؟ استفاده از كمترين نيرو ، انرژي و امكانات در انجام بهترين كار را بهره وري ميگويند .

 

 

بهره وري آرزوي هر مديري در مجموعه ي خود مي باشد . بدون برنامه ريزي هاي اوليه و بلند مدت بهره وري در توليد هيچگاه محقق نخواهد شد. استفاده از كمترين منابع در راه پيشبرد ، اهداف كسب و كار با توجه به افزايش كيفيت و كميت توليد همواره از اصلي ترين دغدغه مديران كسب و كارها بوده است اما به دليل مواردي كه بسيار زياد هستند اين امر تحقق نمي يابد. همواره عواملي وجود دارند كه باعث افزايش بهره وري در توليد ميگردند كه از آنها ميتوانيم به ؛ سرمايه ، مواد اوليه ، نيروي كار ، تكنولوژي و مديريت اشاره كنيم كه اصلي ترين عوامل را ميتوان سرمايه ، نيروي كار و تكنولوژي عنوان كرد . بالاترين سرمايه هركسب وكاري، نيروي كاري ميباشد . ارتباط بهينه و مطلوب نيروي كار با انجام كار هاي محوله باعث افزايش بهره وري خواهد بود . داشتن نيروي زياد هيچوقت باعث افزايش بهره وري در توليد محصولات نخواهد بود و مديري موفق خواهد بود و به بهره وري بالاتري دست مي يابد كه ارتباط بين نيروي كار و كار درست را حفظ نمايد .

با يك نگاه سطحي ميتوانيد تعهد كاري و بهره وري بالا را در كشور ژاپن كه سرآمد تمام كشورهاي صنعتي از لحاظ حفظ كميت و كيفيت است، را مشاهده نمود . تهعد كاري نيروي كار در ژاپن به گونه اي ميباشد كه اگر مديري در انجام وظايف خود كوتاهي كند در كسري از زمان از تمام مردم عذرخواهي كرده و جاي خود را به مديرِ ديگري كه توانايي انجام بهينه تر آن كار را دارد ميدهد . اين امر فقط با فرهنگسازي اي كه پس از سالهاي سرد در ژاپن اتفاق افتاده ، صورت گرفته است . هيچ ملتي و دولتي در دنيا موفق نخواهد بود مگر اينكه باهم يكي باشند. پس مي بينيد كه نيروي كار خوب باعث انجام كار خوب خواهد شد و در نتيجه بهره وري و سودآوري توليد بيشتر ازقبل خواهد شد . استفاده از ماشين آلات به روز نيز باعث افزايش بهره وري توليد خواهند شد . داشتن ماشين آلاتي كه از تكنولوژي جديد بهره مي برند باعث افزايش راندمان توليد خواهد شد و افزايش راندمان توليد با توجه به انجام كار درست توسط نيروي كار درست ، باعث افزايش بهره وري در كسب و كار و سرمايه گذاري شما ميگردد.

استفاده از ماشين آلات جديد و نيروي كار متعهد مستلزم وجود سرمايه مي باشد ، با داشتن سرمايه ميتوانيد از نيروهاي متعهد ، ابزار آلات و ماشين آلات براي بهره وري توليدات استفاده كنيد.

اين زنجيره نيروي كار خوب ، ماشين آلات جديد و سرمايه همواره تضمين كننده ي طول عمرِ يك سرمايه گذاري و كسب و كار بوده اند و با داشتن اين زنجيره مي توان به بهره وري در توليد رسيد.

شركت پويا صنعت مبدل از ابتداي فعاليت خود بر اين امر استوار بوده و با حداقل نيروي كاري متعهد بالا ترين بهره وري را كسب كرده است و از همين رو مي باشد كه ميتواند جواب گوي تعهدات خود در عرصه ي توليد و ساخت تجهيزات و ماشين آلات صنعتي با كيفيت باشد . ما در سالهاي گذشته تمام توان خود را به كار برده ايم تا از خلاء هاي موجود بهترين فرصت هارا بسازيم .

تمام سعي همكاران ما در شركت پويا صنعت مبدل بالا بردن بهره وري شما سرمايه گذاران و صاحبان كسب و كار مي باشد . ما ميتوانيم با برنامه ريزي بلند مدت براي كسب و كار شما زمينه ساز بهره وري براي شما باشيم.


باکلیک روی گروه مشاوران پوصام باما درارتباط باشید.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
<-blogads->