بازاریابی بدون کالا :

 

به نظر ما بازاریابی بدون کالا اولین امر در ایجاد یک کسب و کار موفق است . ما تا زمانی که بازارهای مصرف و عرضه را رصد نکنیم نمیتوانیم برای کالا یا خدماتی که قرار است به واسطه فعالیت کسب و کار ما عرضه شوند آینده ای را در ذهن خود تداعی کنیم بهترین و کم هزینه ترین راه برای این که بدانیم کالا یا خدمات ما در آینده قابل عرضه خواهند بود بازاریابی بدون کالا است.

ما با این روش از سرمایه گذاری که در آن خطر و ریسک از دست رفتن سرمایه بالاست جلوگیری میکنیم و میتوانیم بهترین نوع سرمایه گذاری را برای خود انتخاب کنیم . شاید بعضی از کسب و کارها مورد علاقه ما نباشد ، شاید کسب و کاری را که ما به آن علاقه داریم نمیتوانیم با سود بالا برای خود راه بیاندازیم پس در نتیجه باید راه هایی را بیابیم که میانه رو و اعتدال در آنها از نظر علاقه مندی و سود وجود داشته باشد.

ما کارشناسان پویا صنعت مبدل به شما کمک خواهیم کردکه بدون سرمایه گذاری از اقبال سرمایه گذاری خود در آینده مطلع شوید و به کسب و کاری بپردازید که مورد علاقه شما باشد.

بعضی اوقات سرمایه گذاری نکردن در یک کسب و کار اشتباه خیلی بهتر ازسرمایه گذاری میباشد زیرا درصورت سرمایه گذاری، تمام داشته های خود را از دست خواهید داد و در صورتی که سرمایه گذاری نکنید سه چیز مهم خود را حفظ خواهید کرد:

 

1- اعتماد

2- سرمایه

3- زمان

پس با برنامه ریزی علمی و عملی متناسب میتوانید بهترین راه کسب درآمد پایدار را بیابید !

 

گروه مشاوران شرکت پویا صنعت مبدل