از آنجائیکه از نام این دستگاه مشخص است ، وظیفه خرد و تکه کردن مواد ریخته شده به دستگاه را دارد . این دستگاه در صنایع گسترده ای مورد استفاده قرار میگیرد .

یکی از صنایع پر کاربرد در این زمینه صنایع پرورش دام و طیور میباشد . 

 

در هر دو صنعت جهت میکس کردن مواد مغزی مغز دار مانند دانه های غلاتی چون ذرت ، سبوس جو ، گندم و ..... نیاز به خردایش و تکه کردن این دانه های وجود دارد . به علت بافت نرم و پروتئینی غلات بالا دستگاههای آسیاب میبایست دانه ها را به چند قسمت (بلغور )تبدیل کنند و نیازی به آرد کردن غلات نیست.  

 

آسیاب غلات دامداری و مرغداری بسته به تعداد و مصرف خوراک روزانه قابل طراحی و ساخت میباشد . ساختار اصلی بدین صورت است که هسته اصلی روتور توسط چند تسمه ضد سایش در درون یه محفظه قرار گرفته و نیروی مورد نیاز توسط کوبلینگ و یا فولی تسمه از طریق یک الکتروموتور با نیروی گردانشی 3000 دور در دقیقه به داخل روتور انتقال داده میشود . سپس مواد از طریق سیلوی بالای آسیاب وارد شده و در داخل آسیاب با برخورد به بدنه تکه تکه شده و توسط توری های قابل تعویض دانه بندی مورد نیاز به دست می آید . 

 

مشخصات فنی :

 

ضخامت بدنه: 6میلیمتر

ضخامت سیلوی بالا:2 میلیمتر

نوع پروفیل کلاف دستگاه: ناودانی 8 و نبشی 8

نوع الکتروموتور: چینی پوسته چدنی

توان و دور الکتروموتور: 20 اسب 3000دور اروپایی

کارکرد دستگاه: سه فاز

تعداد تیغه ها: 24 الی 32 چکش

مدت زمان تحویل کالا: 12 روز کاری

متعلقات مشترک آسیاب ها: فلکه باز کردن دریچه روتور ، کابل و دوشاخه سه فاز ورودی برق ، کلید خاموش و روشن اصلی 3 فاز ،کلید مینیاتوری کنترل کننده ، 2عدد توری یدکی ، پیچ ریگلاژ دریچه ورودی

 

برای مشاهده قیمت محصول کلیک کنید.